• 847 734 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

Kyoto (2)

Kyoto

Cena od:
do: Kč  
Kotouč brzdový - kulatý desing - KTM SX+SXF+EXC+EXCF+EXCR+GS+MXC+LC4+SC+SMR+SXS+SXC+XC+XCF+XCW + Husaberg FE+FS+FX+FC+TE + Husqvarna FC+FE+TC+TE

Kotouč brzdový - kulatý desing - KTM SX+SXF+EXC+EXCF+EXCR+GS+MXC+LC4+SC+SMR+SXS+SXC+XC+XCF+XCW + Husaberg FE+FS+FX+FC+TE + Husqvarna FC+FE+TC+TE

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
KTM 54610060200
KTM 50310060000
KTM 77310060000
KTM 79010060000
Husqvarna 25010060000
Husqvarna 77310060000
Husqvarna 79010060000
Husaberg 80010060000
Husaberg 77310060000

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brembo 68B40752
Goldfren 1501R
Braking KT11RI
NG 129
Moto Master 110363
Galfer DF607
EBC MD6035
Ferodo FMD0184

Vhodné pro motocykly:
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg FE350 / 13-14
Husaberg FE390 / 10-12
Husaberg FE400 / 00-03
Husaberg FE450 / 04-14
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg FE550 / 04-08
Husaberg FE570 / 09-12
Husaberg FE600 / 00-08
Husaberg FE650 / 04-08
Husaberg FS650 / 04-07
Husaberg FX450 / 10-12
Husaberg FC350 / 00-01
Husaberg FC400 / 00-01
Husaberg FC501 / 00-01
Husaberg FC600 / 00-01
Husaberg TE125 / 12-14
Husaberg TE250 / 11-14
Husaberg TE300 / 11-14
Husqvarna FC250 / 14-24
Husqvarna FC350 / 14-24
Husqvarna FC450 / 14-24
Husqvarna FE250 / 14-24
Husqvarna FE350 / 14-24
Husqvarna FE450 / 14-24
Husqvarna FE501 / 14-24
Husqvarna TC85 / 21-24
Husqvarna TC125 / 14-24
Husqvarna TC250 / 14-24
Husqvarna TE125 / 14-16
Husqvarna TE150 / 16-24
Husqvarna TE250 / 14-24
Husqvarna TE300 / 14-24
KTM 85SX / 21-24
KTM 125 SX / 92-24
KTM 144 SX / 07-08
KTM 150 SX / 09-22
KTM 200 SX / 03-05
KTM 250 SX / 94-20
KTM 360 SX / 96-97
KTM 380 SX / 98-02
KTM 250 SXF / 06-24
KTM 350 SXF / 11-24
KTM 450 SX Racing / 03-06
KTM 450 SXF / 07-24
KTM 505 SXF / 08-09
KTM 520 SX / 00-02
KTM 525 SX / 03-06
KTM 125 EXC / 92-16
KTM EXC150 / 20-24
KTM 200 EXC / 98-16
KTM 250 EXC / 92-24
KTM 300 EXC / 92-24
KTM 360 EXC / 96-97
KTM 380 EXC / 98-02
KTM 250 EXC Racing (4T) / 01-06
KTM 250 EXCF / 07-24
KTM 350 EXCF / 12-24
KTM 400 EXC / 00-11
KTM 450 EXC / 03-24
KTM 500 EXC / 12-24
KTM 525 EXC / 03-07
KTM 530 EXC / 09-11
KTM GS-SX / 92-93
KTM MXC300 / 92-94
KTM SMR450 / 04-14
KTM SMR525 / 04-05
KTM SMR560 / 06-07
KTM 505 XCF / 08-09
KTM SXS540 / 04-05
KTM 400 LC4 / 98-02
KTM 620 LC4 / 94-98
KTM SC620 / 98-01
KTM 625 LC4 / 94-07
KTM SM625 / 02-07
KTM SX625 / 02-07
KTM SXC625 / 02-07
KTM 640LC4 / 98-07
Gas-Gas MC85 / 21-23
Gas-Gas MC125 / 21-23
Gas-Gas MC250 / 21-23
Gas-Gas MCF250 / 22-23
Gas-Gas MCF350 / 22-23
Gas-Gas MCF450 / 21-23
Gas-Gas EC250 / 21-23
Gas-Gas ECF250 / 21-23
Gas-Gas EC300 / 21-23
Gas-Gas ECF350 / 21-23
Gas-Gas MCF250 / 22-23

 
1 499,00 Kč
K-R501-SIF
Kotouč brzdový nerezový (220/86/6D) - Yamaha XT600+XT600E / 87-02 + XTZ600 Tenere / 87-98 + DT80LC

Kotouč brzdový nerezový (220/86/6D) - Yamaha XT600+XT600E / 87-02 + XTZ600 Tenere / 87-98 + DT80LC

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TW/Lucas MST349
Brembo 68B40742
TRW/Lucas MST349
Ferodo FMD0256
EBC MD6072D
Newfren DF5002 A
NG 059

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 2KF-25831-50


Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 499,00 Kč
K-YA02RI-SIWA
Kotouč brzdový nerezový (245/115/6D) -Yamaha YP250 Majesty / 96-07 + MBK Skyliner250 / 96-05

Kotouč brzdový nerezový (245/115/6D) -Yamaha YP250 Majesty / 96-07 + MBK Skyliner250 / 96-05

Brzdové kotouče z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:


Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 4HC-2582T-00-00

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 499,00 Kč
K-YA32FI-SIF
Kotouč brzdový (220/105/4D) - zubatý desing WAVE - Honda CBR125+CBR250 + CBR600+CBR900+CBR1000 + VTR250+VTR1000 + CB250F+CB400+CB600F Hornet+CRF250+XR650L+NSS250+FES250+TRX400 + Triumph 600+650+675+955 Daytona+600 Speed Four+675+900+955+1050 Speed Tr

Kotouč brzdový (220/105/4D) - zubatý desing WAVE - Honda CBR125+CBR250 + CBR600+CBR900+CBR1000 + VTR250+VTR1000 + CB250F+CB400+CB600F Hornet+CRF250+XR650L+NSS250+FES250+TRX400 + Triumph 600+650+675+955 Daytona+600 Speed Four+675+900+955+1050 Speed Tr

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking HO09RI
Braking HO22RI
EBC MD6013D
Newfren DF5009A
NG 043
Ferodo FMD0090R
TRW MST245
Lucas MST245

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 43351-KZ1-770
Honda 43351 KPC 641
Honda 43351 PKC 641
Honda 43251-MBZ-G01
Honda 43251KEA000
Honda 43251MBBD40
Honda 43251MBBD41
Honda 43251MCJ000
Honda 43251MV4000
Honda 43251-MEE-000
Triumph T2025200

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Honda CBR125R / 03-17
Honda Pantheon 125 / 98-06
Honda CB250F Hornet / 96-01
Honda CBR250R / 11-14
Honda CRF250L / 13-17
Honda CRF250L Rally
Honda FES250 / 98-05
Honda NSS250Forza / 00-04
Honda NSS250Jazz / 00-04
Honda VTR250 / 97-07
Honda CB400F / 89-91
Honda TRX400EX / 99-08
Honda CB600F Hornet / 98-06
Honda CB600S Hornet / 00-06
Honda CBR600F / 91-07
Honda CBR600RR / 03-07
Honda XR650L / 93-99
Honda CBR900RR Fireblade / 92-01
Honda CBR954RR Fireblade / 02-03
Honda CBR1000RR Fireblade / 06-17
Honda CB1400F / 89-91
Honda VTR1000SP1 / 00-01
Honda VTR1000SP2 / 02-06
Honda VTR1000 Firestorm
Honda VTR1000 Fire Storm
Triumph TT600 / 00-03
Triumph 600 SpeedFour / 03-05
Triumph 600 Daytona / 03-04
Triumph 650  Daytona / 05
Triumph 675 Daytona / 06-12
Triumph 675 StreetTriple / 07-12
Triumph 900 StreetTriple / 97-98
Triumph 955 Daytona / 97-06
Triumph 955 SpeedTriple / 99-04
Triumph 1050 SpeedTriple / 12

Skladem - Ihned expedujeme
1 519,00 Kč
K-HO09RI-SIWA
Kotouč brzdový nerezový (220/100/3D) - Kawasaki Ninja 300 / 13-16 + Z300 / 15-16

Kotouč brzdový nerezový (220/100/3D) - Kawasaki Ninja 300 / 13-16 + Z300 / 15-16

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouč je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
NG 1752
NG 148

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-0591-11H

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 535,00 Kč
K-KW90RI-SIWA
Kotouč brzdový nerezový (245/115/6D) - Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-99

Kotouč brzdový nerezový (245/115/6D) - Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-99

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:


Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):


Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 549,00 Kč
K-YA03FI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (260/125/5D) - Gilera Nexus125-500  + Piaggio Beverly125-500+Carnaby125-300+X125EVO+X250EVO+X7125-300+X8125-250+X9180-500

Kotouč brzdový nerezový (260/125/5D) - Gilera Nexus125-500 + Piaggio Beverly125-500+Carnaby125-300+X125EVO+X250EVO+X7125-300+X8125-250+X9180-500

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking PI04FI

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
GIilera Nexus 125 / 08 -09            
GIilera Nexus 250 / 06-08        
GIilera Nexus 300 / 08 -11        
GIilera Nexus 500 / 04 -11              
Piaggio Beverly / 125 02-07        
Piaggio Beverly Tourer / 08-10    
Piaggio Carnaby 125 / 07-10    
Piaggio X125EVO / 07-16    
Piaggio X7 125 / 08-10        
Piaggio X8 125 / 04-06    
Piaggio X8 150Street / 06-08          
Piaggio X9 180 / 02-07    
Piaggio Beverly200 / 02-06
Piaggio Carnaby200 / 07-09
Piaggio X8 200 / 04-05    
Piaggio Beverly250 / 04-07
Piaggio Beverly250 Cruiser / 07-09
Piaggio Beverly250 Sport / 06-08    
Piaggio Beverly250 Tourer / 08-09    
Piaggio Carnaby250 / 08-09
Piaggio X250EVO / 07-16        
Piaggio X7 250 / 08-09    
Piaggio X8 250 / 05-08
Piaggio Beverly300 Tourer / 09-10        
Piaggio Carnaby Cruiser300 / 09-12
Piaggio X7 300EVO / 09-11
Piaggio Beverly400 / 06-07
Piaggio Beverly400 Tourer / 08-10    
Piaggio Beverly500 / 02-09        
Piaggio Beverly500 Cruiser / 07-12
Piaggio X9 500 / 01-07

Skladem - Ihned expedujeme
1 599,00 Kč
K-PI04FI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (245/105/5D) -Yamaha FZ6N+FZ6S Fazer+MT03 660+FZ1 Fazer

Kotouč brzdový nerezový (245/105/5D) -Yamaha FZ6N+FZ6S Fazer+MT03 660+FZ1 Fazer

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST374
Brembo 68B40793
Ferodo FMD0405
Newfren DF5170F
NG784
Braking YA44RI

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 2D1-2582W-00

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZ6 600N / 04-08
Yamaha FZ6 600S Fazer / 04-08
Yamaha FZ6 Fazer S2 / 07-10
Yamaha MT03 660 / 06-11
Yamaha FZ1 1000S / 08-15
Yamaha FZ1 1000S Fazer / 06-115
Yamaha FZ1 1000SA Fazer ABS / 09-15

Skladem - Ihned expedujeme
1 669,00 Kč
K-YA44RI-SIWA
Kotouč brzdový nerezový (230/120/6D) - Kawasaki KLE500 / 91-07+KLR650 / 87-07

Kotouč brzdový nerezový (230/120/6D) - Kawasaki KLE500 / 91-07+KLR650 / 87-07

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6082D
EBC MD6082
MetallGear 20-087
Galfer DF157
Ferodo FMD0234R
NG 091

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-1238
Kawasaki 41080-0070-FB
Kawasaki 41080014511H

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 695,00 Kč
K-KW16RI-SIF
Kotouč brzdový (250/117/4D) - Suzuki AN650 Burgman / 02-04

Kotouč brzdový (250/117/4D) - Suzuki AN650 Burgman / 02-04

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:


Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 69211-10G00

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 699,00 Kč
K-SZ33RI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (256/144/4D) - Honda NX650 Dominator / 88-00 + XL650V Transalp / 00-07+XL700V Transalp + XR650L+CB450S

Kotouč brzdový nerezový (256/144/4D) - Honda NX650 Dominator / 88-00 + XL650V Transalp / 00-07+XL700V Transalp + XR650L+CB450S

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking HO03FI
EBC MD6010D
EBC MD6346D
TRW Lucas MST201
Brembo 68B407A5
MetallGear 20-359
Ferodo FMD0087R

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Honda CB450S / 86-89    
Honda NX650Dominator / 88-00    
Honda XL600VTransalp / 97-00
Honda XL650VTransalp / 00-01    
Honda XL650VTransalp / 02-07    
Honda XL700V Transalp / 08-10    
Honda XL700VA Transalp ABS / 08-13  
Honda XR 650L / 93-96

Skladem - Ihned expedujeme
1 699,00 Kč
K-HO03FI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (256/144/4D) - Honda XRV750 AfricaTwin / 90-03 + XL1000V Varadero / 99-02 + NSR250+NSR400 / 85-86

Kotouč brzdový nerezový (256/144/4D) - Honda XRV750 AfricaTwin / 90-03 + XL1000V Varadero / 99-02 + NSR250+NSR400 / 85-86

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6103D
TRW MST325

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 43251-MV1-000

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Honda NSR250R / 85-86
Honda NSR4000R / 85-86
Honda XRV750 Africa Twin / 90-03
Honda XL1000V Varadero / 99-02

Skladem - Ihned expedujeme
1 699,00 Kč
K-HO18RI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (276/144/6D) - Honda XL600V Transalp / 87-96+FX650 Vigor / 99-00+SLR650 / 97-98+XBR500 / 85-89 + XLV750R / 83-85

Kotouč brzdový nerezový (276/144/6D) - Honda XL600V Transalp / 87-96+FX650 Vigor / 99-00+SLR650 / 97-98+XBR500 / 85-89 + XLV750R / 83-85

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6044D
TRW Lucas: MST205
Brembo 68B407E9
MetallGear 20-101
Galfer DF031
Ferodo FMD0088R

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Honda XLV750R / 83-85
Honda XL600VTransalp / 87-96
Honda XBR500 / 85-89
Honda SLR650 / 97-98
Honda FX650Vir / 99-00

Skladem - Ihned expedujeme
1 699,00 Kč
K-HO04FI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (256/144/4D) zubatý desing WAVE - Honda NX650 Dominator / 88-00 + XL650V Transalp / 00-07+XL700V Transalp + XR650L+CB450S

Kotouč brzdový nerezový (256/144/4D) zubatý desing WAVE - Honda NX650 Dominator / 88-00 + XL650V Transalp / 00-07+XL700V Transalp + XR650L+CB450S

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking HO03FI
EBC MD6010D
EBC MD6346D
TRW Lucas MST201
Brembo 68B407A5
MetallGear 20-359
Ferodo FMD0087R

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Honda CB450S / 86-89    
Honda NX650Dominator / 88-00    
Honda XL600VTransalp / 97-00
Honda XL650VTransalp / 00-01    
Honda XL650VTransalp / 02-07    
Honda XL700V Transalp / 08-10    
Honda XL700VA Transalp ABS / 08-13  
Honda XR 650L / 93-96

Skladem - Ihned expedujeme
1 769,00 Kč
K-HO03FI-SIWA
Kotouč brzdový nerezový (276/144/6D) zubatý desing WAVE - Honda XL600V Transalp / 87-96+FX650 Vigor / 99-00+SLR650 / 97-98+XBR500 / 85-89 + XLV750R / 83-85

Kotouč brzdový nerezový (276/144/6D) zubatý desing WAVE - Honda XL600V Transalp / 87-96+FX650 Vigor / 99-00+SLR650 / 97-98+XBR500 / 85-89 + XLV750R / 83-85

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6044D
TRW Lucas: MST205
Brembo 68B407E9
MetallGear 20-101
Galfer DF031
Ferodo FMD0088R

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Honda XLV750R / 83-85
Honda XL600VTransalp / 87-96
Honda XBR500 / 85-89
Honda SLR650 / 97-98
Honda FX650Vir / 99-00

Skladem - Ihned expedujeme
1 769,00 Kč
K-HO04FI-SIWA
Kotouč brzdový nerezový - zubatý desing WAVE - Honda CRF1000L Africa Twin / 15-20 + CRF1100L Africa Twin / 20-23 + XL750 Transalp / 23

Kotouč brzdový nerezový - zubatý desing WAVE - Honda CRF1000L Africa Twin / 15-20 + CRF1100L Africa Twin / 20-23 + XL750 Transalp / 23

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouč je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brembo 68B407P7
NG 1550
Ferodo FMD0469
Braking WF7535
TRW/Lucas MST229

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 43251-MJP-G51

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 769,00 Kč
K-HO90RI-SIWA

Počet nalezených produktů: 49

Objednejte dnes, 13 hod. a zboží obdržíte zítra.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

847 734 kusů zboží skladem ihned k expedici, 55 352 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
29 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení