Podložka pod niple do výpletu motocyklových kol
- tvarovaná podložka do poškozených ráfků
- podložka zbraňuje vyskočení drátu/niple tím, že je instalována mezi ráfek a nipl
- vyrobeno z nerezové materiálu
Vhodná pro niple o průměru těla 5,0-5,9mm
Před objednáním doporučujeme zkontrolovat průměr těla niple, zda-li je podložka vhodná.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 6,1mm
- vnější průměr: 9,0mm
- síla: 1mm
Podložka pod niple do výpletu motocyklových kol
- tvarovaná podložka do poškozených ráfků
- podložka zbraňuje vyskočení drátu/niple tím, že je instalována mezi ráfek a nipl
- vyrobeno z nerezové materiálu
Vhodná pro niple o průměru těla 6,3-7,2mm
Před objednáním doporučujeme zkontrolovat průměr těla niple, zda-li je podložka vhodná.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 7,4mm
- vnější průměr: 10,5mm
- síla: 1mm
Dráty/Špice včetně niplů pro výplety motocyklových kol.
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrůz kvalitního materiálu (výsoký poměr cena/výkon).
Drát/Špice je vždy dodáván pouze v sadě s ocelovými niplemi s poniklovanou povrchovou úpravou pro dlouhou životnost a dokonalý vzhled (Upozornění - při montáži je nutné zkotrolovat otvory pro niple v ráfku a v případě, že jsou otvory menší nebo větší než dodávané niple je nutné provést výměnu dodávaných niplí za jinou velikost).
Prodáváno pouze v PÁRECH (v sudém počtu) - CENA UVEDENA ZA 1 KUS (drát+niple) - při objednávce nutno zadat množství 2 nebo 4 nebo 6 kusů, atd.
Důrazně doporučujeme zkontrolovat délky a množství drátů/špic před objednáním. Všechny dráty/špice CC jsou vyráběny pro náby a kola v originálním provedení výrobce motocyklu, a je možné, že předchozí majitel mohl změnit velikost ráfku, vyměnit kompletní kolo za jinou značku (rozměr) nebo za neoriginální kolo.
Rozměry = 1 délka drátů:
144 mm x 3,4 mm
Kompletní výplet obsahuje 36 ks drátů.
Niple pro výplety motocyklových kol
- univerzální drát do kola (špice do kola) bez ohybu
- jsou vyrobeny z kvalitního materiálu
- použitý materiál "Made in Sweden" zaručuje super kvalitu a dlouhou životnost
Před objednáním doporučujeme zkontrolovat průměr těla niple, zda-li je vhodná pro otvor v ráfku.
Výrobce neuvádí stoupání ani typ závitu!
Rozměry:
- průměr drátu/závitu (A): průměr drátu 3,2mm / průměr závitu 3,7mm
- průměr těla niple (B): 6,5mm
- rozměr klíče (C): 5,5mm
- průměr hlavy niple (E): 10,3mm
- délka niple (D): 20mm
Niple pro výplety motocyklových kol
- univerzální drát do kola (špice do kola) bez ohybu
- jsou vyrobeny z kvalitního materiálu
- použitý materiál "Made in Sweden" zaručuje super kvalitu a dlouhou životnost
Před objednáním doporučujeme zkontrolovat průměr těla niple, zda-li je vhodná pro otvor v ráfku.
Výrobce neuvádí stoupání ani typ závitu!
Rozměry:
- průměr drátu/závitu (A): průměr drátu 3,5mm / průměr závitu 3,8mm
- průměr těla niple (B): 7,4mm
- rozměr klíče (C): 6,2mm
- průměr hlavy niple (E): 11mm
- délka niple (D): 20,3mm
Niple pro výplety motocyklových kol
- univerzální drát do kola (špice do kola) bez ohybu
- jsou vyrobeny z kvalitního materiálu
- použitý materiál "Made in Sweden" zaručuje super kvalitu a dlouhou životnost
Před objednáním doporučujeme zkontrolovat průměr těla niple, zda-li je vhodná pro otvor v ráfku.
Výrobce neuvádí stoupání ani typ závitu!
Rozměry:
- průměr drátu/závitu (A): průměr drátu 3,6mm / průměr závitu 4,2mm
- průměr těla niple (B): 7mm
- rozměr klíče (C): 6mm
- průměr hlavy niple (E): 10,3mm
- délka niple (D): 20mm
Niple pro výplety motocyklových kol
- univerzální drát do kola (špice do kola) bez ohybu
- jsou vyrobeny z kvalitního materiálu
- použitý materiál "Made in Sweden" zaručuje super kvalitu a dlouhou životnost
Před objednáním doporučujeme zkontrolovat průměr těla niple, zda-li je vhodná pro otvor v ráfku.
Výrobce neuvádí stoupání ani typ závitu!
Rozměry:
- průměr drátu/závitu (A): průměr drátu 4,0mm / průměr závitu 4,4mm
- průměr těla niple (B): 7mm
- rozměr klíče (C): 5,8mm
- průměr hlavy niple (E): 10,6mm
- délka niple (D): 20,8mm
Niple pro výplety motocyklových kol
- univerzální drát do kola (špice do kola) bez ohybu
- jsou vyrobeny z kvalitního materiálu
- použitý materiál "Made in Sweden" zaručuje super kvalitu a dlouhou životnost
Před objednáním doporučujeme zkontrolovat průměr těla niple, zda-li je vhodná pro otvor v ráfku.
Výrobce neuvádí stoupání ani typ závitu!
Rozměry:
- průměr drátu/závitu (A): průměr drátu 4,0mm / průměr závitu 4,4mm
- průměr těla niple (B): 7,5mm
- rozměr klíče (C): 6,3mm
- průměr hlavy niple (E): 11mm
- délka niple (D): 20,7mm
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Ventilek pro bezdušové pneumatiky
- kompletní pro okamžitou montáž
- přímé provedení
- včetně čepičky
- krátká varianta (délka od ráfku = montážní délka 30mm)
- montážní průměr 14,5mm
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 10mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |